Overiť doménu

Čo hovoria zákazníci o našej podpore?

 

Sloboda a Solidarita - odmenený(á) Marcel:

"Absolutne super staff. Rychlo, vedomostne na vysokej urovni."

 


 

Mesto Trstená - trstena.sk odmenený(á) Lukas

"maximalna spokojnost s vasimi sluzbami"

 


 

Visitor1061 odmenený(á) Darius

"Keby som mohla poslala by som najvacsiu bonbonieru Merci, bol velmi trpezlivy s clovekom ako som ja, kt. nie je zdatny. Velmi mi pomohol a usetri mi velmi vela casu, Dakujem velmi pekne, Zuzana Zvalova"

 


 

Visitor1059 odmenený(á) Lukas

"ustretova komunikacia, ochota..vrele dakujem"

 


 

zygella.com -  odmenený(á) Darius:

"Rychla a jasna pomoc pri rieseni problemu."

 


 

Peter Zigmund - PET0321 odmenený(á) Lukas:

"Dakujem Lukas za profesionalny pristup"

 


 

Miestny úrad Záhorská Bystrica - odmenený(á) Darius:

"S panom Smahovskym vzdy vyborna spolupraca."

 


Prečo WEBGLOBE?

"spokojný klient je nadovšetko"

Férový prístup

"spolupracujete s profesionálmi"

  • ceny sú 100% transparentné - žiadne skryté poplatky
  • všetky naše služby sú zmluvne garantované
  • uvedené parametre nie sú menené počas doby trvania zmluvy - viete do čoho idete
  • garantujeme dostupnosť na úrovni reálnych 99,96%
  • nepodávame skreslené informácie, ak niečo nejde povieme Vám to na rovinu - netvárime sa, že vieme všetko
  • počúvame Vás a tak zlepšujeme naše služby
  • 30-dňová záruka vrátenia peňazí - ak nie ste spokojný, neriskujete žiadnu stratu peňazí
  • bezplatná infolinka 0800 199 987

Podpora v každom smere

"podržíme Vás tam, kde iní by Vás pustili"

  • riešime všetky vaše problémy, v čo najkratšom čase, bez zbytočného zdržovania
  • každá vaša otázka bude zodpovedaná
  • naši špecializovaní operátori pracujú 11 hodín denne, každý pracovný deň od 08:00 - 19:00
  • počas víkendov a sviatkov sme k dispozícií od 9:00 do 16:00 na e-maily helpdesk(at)webglobe.sk
  • v pracovné dni nás zastihnete:
  • okrem toho sú neustále k dispozícii on-line nástroje ako Kontrol Panel alebo Zákaznícka Zóna

Technické zázemie

"nadupané stroje"

  • náš tím administrátorov je tvorený skutočnými odborníkmi na internetovú bezpečnosť
  • využívame špecializované a osvedčené serverové zariadenia určené na 24 hodinovú prevádzku
  • konektivita a dostupnosť
  • zmluvne garantovaná bezpečnosť dát
  • každodenne zálohované dáta na externé zálohovacie zariadenie
  • počas minimálne 14-tich dní skladujeme všetky denné zálohy našich klientov. Klient si teda pri obnove dát môže určiť, z ktorého dátumu má byť záloha použitá
  • minimálne raz týždenne sú tiež zálohy odvážané na odlišnú geografickú lokalitu, pre prípad fyzickej havárie celého dátového centra (napr. požiar)
  • riešenie krízových situácií

Zmluvy a daňové doklady

Je pre nás samozrejmosťou uzatvorenie písomnej zmluvy s klientom. V zmluve garantujeme úroveň našich služieb a poskytujeme tým aj právny podklad pre následný obchodný vzťah. Zmluvné podmienky sú zverejnené na Internete a zmluvu zasielame klientovi poštou, prípadne ju môže prísť podpísať do našej kancelárie. Samozrejmosťou je aj zaslanie faktúry – daňového dokladu e-mailom i klasickou poštou. Naviac aj predfaktúry zasielame našim klientom e-mailom i klasickou poštou.

Notifikačný proces

Jeden z najdôležitejších benefitov našich služieb je prepracovaný notifikačný proces . Ide o veľmi dôležitú službu pre klienta. Nášmu klientovi sa nemôže stať aby napr. neobdržal faktúru alebo na ňu zabudol a tým pádom by došlo k prerušeniu prevádzky webovej stránky, e-mailov, či dokonca strate domény. Všetky faktúry i predfaktúry sú zasielané mailom i poštou. Nedoručenú poštu triedime a snažíme sa vždy dopátrať k inej kontaktnej adrese klienta. V prípade meškania úhrady zasielame niekoľko e-mailových notifikácií, SMS správu, písomnú notifikáciu poštou a realizujeme aj pripomínací telefonát.  Účelom nie je vymáhať platbu (u nás môže klient zrušiť služby kedykoľvek). Naopak – cieľom je zabezpečiť aby klient na úhradu nezabudol a tým zabezpečiť kontinuitu poskytovaných služieb.   Všetky tieto činnosti stráži automat, nemôže teda dôjsť k opomenutiu.

Konektivita a dostupnosť

Dostupnosť klientských webových stránok a elektronickej pošty je pre nás prvoradá. Preto sú servery, na ktorých prevádzkujeme naše služby, pripojené na Internet vysokorýchlostným optickým vláknom. Optické vlákno je napojené slučkovo (dvoma nezávislými vedeniami z dvoch rôznych geografických strán) na Slovenské peeringové centrum SIX. Okrem toho využívame priamy prepoj do NIX a do dátového centra Sitel, kde je realizovaný transfer dát do zahraničia (cez British Telecom).

Prípadným výpadkom konektivity predchádzame, mimo iného ako jediný poskytovateľ webhostingových služieb, prepojením dvoch nezávislých dátových centier vlastnou optickou linkou a používaním autonómneho rozsahu IP adries. To znamená, že aj v prípade úplného výpadku konektivity v jednom dátovom centre, sú naše servery a stránky na nich bežiace stále online.

Bezpečnosť dát

O bezpečnosť našich serverov a zákazníckych dát sa starajú naši administrátori. Bezpečnosť dát samozrejme klientom garantujeme aj zmluvne. Zálohy dát sa fyzicky nachádzajú len v uzamknutom bezpečnostnom boxe v objekte stráženom strážnou službou. Sieťová bezpečnosť je realizovaná preventívne i represívne v prípade problému.

Náš systém správy zákazníckych účtov je zaregistrovaný na Úrade pre ochranu osobných údajov a my plníme všetky predpisy, vyplývajúce z tejto registrácie. Všetci naši zamestnanci sú vyškolení o spôsobe a pravidlách zaobchádzania s dátami klienta a zodpovedajú za všetky operácie, ktoré s dátami klienta vykonajú.

Riešenie krízových situácií

Krízová situácia – napr. porucha servera – môže nastať aj napriek tomu najlepšiemu zabezpečeniu. Dobrý poskytovateľ sa pozná práve podľa toho ako, a hlavne ako rýchlo, sa s takouto situáciou vysporiada. Automatizovaný monitorovací systém upozorní nášho službukonajúceho administrátora o probléme ešte skôr, ako si ho môže všimnúť prvý zákazník. Priamo v serverových rozvádzačoch (rackoch) máme umiestnené vypnuté záložné servery identického typu, ako stroje v ostrej prevádzke. Preto môžeme problematický server okamžite vypnúť, vytiahnuť z neho dátové disky a vložiť ich do záložného servera. Diagnostiku problému teda nevykonávame na mieste problému, čím nezdržujeme jeho vyriešenie.

 

Bezplatná infolinka

0800 - 188 987

Technická podpora

Tel.: 02 - 581 010 62
E-mail: helpdesk(at)wg.sk
SKYPE:Helpdesk_Webglobe

Obchodné informácie

Tel.: 02 - 581 010 61
E-mail: sales(at)wg.sk