Existujú 3 možné dôvody, prečo sa vaše odoslané e‑maily nezobrazujú v štatistikách Mail Klerk. V tomto článku vám ich postupne objasníme.
Odoslaná kampaň neznamená, že e‑mail dorazil do schránok príjemcov. Znamená to len, že kampaň bola odoslaná na náš SMTP server.
Ten sa postará o jej odoslanie tak, aby bola doručená príjemcom v čo najkratšom čase.
Viac informácií o tejto téme nájdete v článku Status kampane a rozposielanie.
V kampani môže byť veľký počet kontaktných e‑mailov a niektoré e‑mailové schránky (alebo servery) môžu mať problémy s prijatím správy.
Napríklad rad prichádzajúcej pošty je zahltený (server je preťažený), poštová schránka príjemcu je plná alebo server môže byť dočasne nedostupný (offline).
V tomto prípade sa náš SMTP Klerk server snaží poštu opakovane doručovať počas nasledujúcich 2 dní (max 8 pokusov).
Takto nedoručené e‑maily ešte nemôžu byť v štatistikách, pretože sú niekde na polceste medzi vami a príjemcom. Klerk server počíta so softbounce a snaží sa, aby bola doručiteľnosť vašej kampane čo najvyššia.
Ďalšou možnou príčinou je, že štatistiky ešte neboli aktualizované.
Na serveri je automatický skript, ktorý sa spúšťa v pravidelných intervaloch. Bohužiaľ, nie je technicky možné, aby sa štatistiky generovali „online“.
Prečítajte si tiež: Prečo e‑maily odchádzajú tak pomaly? Prečo odosielanie správ toľko trvá?
Zdieľajte článok
Každý správny web potrebuje doménu a kvalitný webhosting. Buďte online s nami.