WebAdmin
Ako si vytvoriť podúčet
Ak potrebujete vytvoriť prístup ku konkrétnej doméne, alebo doménam a zároveň obmedziť prístup len na konkrétne moduly, ako napríklad správu DNS, potom máte možnosť si v administracii vytvoriť podúčet.
Túto možnosť máte po prihlásení do administrácie v sekcii MÔJ ÚČET – PRIHLÁSOVACIE ÚČTY.
Po prihlásení do Webglobe Adminu kliknite v...
Nastavenie fakturačných a kontaktných údajov
Fakturačné údaje si viete zmeniť vo Webglobe Admine po prihlásení sa cez https://admin.webglobe.sk. Potom stačí kliknúť na položku Môj účet - Profil v hornom menu.
Kontaktné údaje upravíte v sekcii Môj účet - Kontakty.
Upravte požadované údaje a kliknite d...
Externé účty
Cez Externý účet vo WebAdmine môžete pridať rôzne práva používateľom, ktorí majú tiež svoj účet u Webglobe.
Zmena hesla pre e‑mailovú schránku
Ako zmeniť heslo do vašej emailovej schránky?
Nastavenie preposielania
Nastavenie preposielania nebolo nikdy jednoduchšie
Migrácia e‑mailov do Webglobe cez Webglobe Admin
Ako migrovať obsah emailovej schránky do emailovej schránky od Webglobe?
Blokácie a limity e‑mailov
K blokácii IP adresy dochádza pri chybnom prihlásení sa do e‑mailovej schránky alebo po prekročení limitu odosielania 50 e‑mailov za minútu.
Ako nastaviť presmerovanie domény?
Ku každej u nás zaregistrovanej doméne ponúkame presmerovanie zadarmo a to ako webové, tak emailové
Whitelist, Blacklist, Spamlist
Ak Vám neprichádzajú emaily, obťazujú Vás opakujúce sa Spamy a iné, v tomto článku si ukážeme, ako jednoducho tento problém vyriešiť úpravou nastavení v administrácií.