Slovníček pojmov
Čo je SEMrush
SEMrush je komplexný nástroj na online marketing a SEO analýzu, ktorý firmám aj jednotlivcom pomáha zlepšovať viditeľnosť webu vo vyhľadá...
Čo je penalizácia webu
Penalizácia webu označuje situáciu, keď vyhľadávač zníži hodnotenie webu alebo úplne odstráni jeho stránky z výsledkov vyhľadávania. Sankcia je reakciou na porušenie pravidiel (tz...
Čo je Ahrefs
Ahrefs je jeden z najpoužívanejších profesionálnych nástrojov na analýzu spätných odkazov, SEO audit, sledovanie kľúčových slov
Čo je negatívne SEO
Negatívne SEO označuje škodlivé praktiky, ktorých cieľom je úmyselne poškodiť pozície cudzieho webu vo výsledkoch vyhľadávaní. Útočník sa snaží manipulovať ...
Čo je odkazový profil
Odkazový profil (backlink profile) je súhrn všetkých spätných odkazov, ktoré vedú na konkrétnu webovú stránku alebo doménu. P...
Čo je Disavow
Disavow je proces, pri ktorom dávate Googlu najavo, že sa dištancujete od určitých spätných odkazov vedúcich na váš web. Pomocou špeciálneho súboru nahraného do
Čo je E-E-A-T
E-E-A-T je skratka používaná spoločnosťou Google, ktorá označuje štyri hodnotiace kritéria kvality obsahu: experience, expertise, authoritativeness, trustworthiness (skúsenosť, odbornosť, autoritatívnosť, dôveryhodnosť)
Čo je churn rate
Churn rate (po slovensky tiež miera odchodovosti) je metrika, ktorá udáva, koľko zákazníkov v priebehu určitého obdobia prestalo využívať službu alebo odišlo od značky.
Čo je customer journey
Customer journey (po slovensky zákaznícka cesta) označuje celý proces, ktorým zákazník prechádza od prvého kontaktu so značkou až po nákup a následnú lojalitu.