Ako sme v Multitrans zrýchlili logistiku a zjednodušili IT infraštruktúru Ako sme v Multitrans zrýchlili logistiku a zjednodušili IT infraštruktúru

Logo Multitrans Logo Multitrans
Logo Multitrans
Ikona rýchlosti 2× rýchlejšie CRM
Ikona súkromia a bezpečnosti O 80 % menej prestojov
Ikona úspěchu O 30 % vyššia efektivita

Zastaralé servery nestíhali

Multitrans prevádzkoval vlastné servery roztrúsené medzi dvomi českými pobočkami a datacentrom vo Francúzsku.  

Francúzsko si firma vybrala v čase, keď išlo predovšetkým o cenu. Čo vtedy vyzeralo ako múdre, úsporné riešenie, sa však čoskoro ukázalo ako problém.  

Hlavný CRM systém na riadenie logistiky bežal na technicky starých strojoch a latencia spôsobená veľkou vzdialenosťou datacentra rýchlosti systému takisto nepridávala.  

Bežné operácie trvali zbytočne dlho. Dennou rutinou sa tak stalo čakanie – na spracovanie cesty, na vygenerovanie faktúry, na synchronizáciu skladových dát… 

„Niekedy sme doslova pozerali na obrazovku a čakali, kým sa niečo načíta. Čas, ktorý naši ľudia mohli venovať práci, sa strácal v systéme.“ 

Jitka Růžková, COO Multitrans

Jasná úloha: zbaviť Multitrans čakaniazefektívniť prácu

Naším cieľom bolo dodať Multitransu moderné, bezpečné a výkonné riešenie.  

Nešlo len o obyčajnú výmenu serverov – celé prostredie bolo potrebné odborne pretvoriť tak, aby sa IT stalo oporou každodennej logistiky a nie prekážkou. 

Presun do cloudu znamenal kompletný reštart IT za plnej prevádzky 

Zastarané servery sme nahradili našou modernou cloudovou infraštruktúrou, ktorá je rýchlejšia, bezpečnejšia a lepšie škálovateľná. 

Vďaka nášmu dlhoročnému know-how sme celý proces naplánovali tak, aby firmu nijak nezaťažil a priniesol čo najlepšie výsledky. 

  1. Bez prerušenia prevádzky sme dáta a systémy kompletne premigrovali z Francúzska aj z jednotlivých pobočiek. 
  2. V spolupráci s Multitransom sme optimalizovali aplikačnú vrstvu CRM systému a rozdelili záťaž medzi viacero výkonnostne prispôsobených serverov. 
  3. Nasadením dvoch oddelených RDS serverov – jedného pre zamestancov a druhého pre management – sme umožnili efektívnejšiu prácu s nástrojmi, ako je Excel, a zjednodušili správu licencií. 

„Myslela som si, že budeme musieť kvôli presunu na chvíľu zastaviť biznis, ale Webglobe to celé zvládol bez výpadku.” 

Jitka Růžková, COO Multitrans

Výsledok? rýchlejší systém, menej prestojov, viac efektivity 

Po migrácii do cloudu beží CRM systém až dvakrát rýchlejšie než predtým 

Zamestnanci tak nečakajú minúty na spracovanie faktúr alebo trás a môžu sa venovať tomu, čo je skutočne dôležité – logistike. 

Zrýchlenie systémov zároveň prinieslo aj priame finančné prínosy – menej prestojov, vyššiu efektivitu práce a menšie nároky na podporu IT. 

„Práca odsýpa rýchlejšie, zamestnanci aj klienti sú spokojnejší. Máme konečne prostredie, na ktoré sa môžeme spoľahnúť.“  

Jitka Růžková, COO Multitrans

S čím vám môžeme pomôcť?

Obráťte sa na nás, sme tu pre vás. Ozveme sa najneskôr do 24 hodín.


    Toto pole je povinné
    Toto pole je povinné
    Toto pole je povinné
    Pomocný text
    Toto pole je povinné
    Toto pole je povinné