Nastavenie automatickej odpovede
Chystáte sa na dovolenku alebo nie ste vo svojej kancelárii? Nastavte si automatickú odpoveď v prípade neprítomnosti.
IceWarp na doručené e‑maily odpovie správou, ktorú si vopred nachystáte.
- Prihláste sa do svojho IceWarp WebClienta.
- V pravom hornom rohu kliknite na používateľa→ Možnosti
3. V okne kliknite na záložku Pošta a z ľavej postrannej ponuky zvoľte Automatický odpovedač.
4. Vyberte Mód odpovede:
- Vypnutý → automatické odpovede sa neodosielajú.
- Odpovedať vždy → odpoveď sa pošle na každý prijatý e‑mail.
- Odpovedať raz → každý kontakt dostane odpoveď len raz, aj keď vám pošle viac e‑mailov.
- Odpovedať znovu po nastavenom čase → kontakt dostane odpoveď znovu, ak po zvolenom čase pošle ďalší e‑mail (v tomto prípade nastavte počet dní).
5. Napíšte predmet a text automatickej odpovede.
Ďalšie možnosti automatickej odpovede
- Zaškrtnutím kolónky Odpovedať pokiaľ je správa adresovaná na moju adresu sa odpoveď pošle len na tie e‑maily, ktoré prídu na doménu registrovanú pod IceWarp účtom (tzn. neodošlú sa na e‑maily presmerované z iných e‑mailov – napr. z @gmail.com a pod.).
- Vyplnením kolóniek Odpovedať iba medzi nastavíte obdobie, počas ktorého bude automatická odpoveď aktivna. Ak viete vopred, kedy nebudete v kancelárii, zvoľte rovno požadované dátumy v kalendári.
- Neodpovedať adresám z automatickej odpovede vylúči vybrané kontakty. Tlačidlom Pridať ich do zoznamu pridáte, tlačidlom Vybrať ich odoberiete.