Čo je content marketing

Content marketing je stratégia zameraná na tvorbu a zdieľanie hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu s cieľom prilákať a udržať si jasne definovanú cieľovú skupinu. Namiesto priameho predaje sa snaží zákazníkom pomôcť, vzdelávať ich alebo ich inšpirovať – a tým si budovať dôveru a autoritu. 

Formy content marketingu 

  • Blogové články – budovanie organickej návštevnosti a pozícií v SERPe 
  • E-booky, whitepapers – hlbšia edukácia a generovanie leadov 
  • Newslettery – pravidelný kontakt a udržanie záujmu 
  • Videá a podcasty – budovanie vzťahu a vyššie zapojenie 
  • Prípadové štúdie a recenzie – dôkaz dôveryhodnosti 
  • Príspevky na sociálne siete – zvýšenie dosahu a zapojenie komunity 

Ciele content marketingu 

  • Zvýšenie návštevnosti webu 
  • Podpora SEO a organického vyhľadávania 
  • Tvorba leadov a budovanie databázy kontaktov 
  • Zvyšovanie dôvery a lojality zákazníkov 
  • Podpora predaja nepriamo (informačnou cestou) 

Prečo je content marketing dôležitý? 

Ľudia sú čím ďalej odolnejší voči tradičnej reklame. Kvalitný obsah im však prináša hodnotu – a ak značka opakovane poskytuje užitočné informácie, zvyšuje sa šance, že si ju zákazník v budúcnosti vyberie. 

Posledná aktualizácia: